Časopis Reportér vydává rozhovorový speciál Srdcaři
Letní rozhovorový speciál časopisu Reportér vychází pod názvem Srdcaři.
Obsahuje dvaadvacet rozhovorů s lidmi z různých oborů.
Letní rozhovorový speciál časopisu Reportér vychází pod názvem Srdcaři.
Obsahuje dvaadvacet rozhovorů s lidmi z různých oborů.
Umělou inteligenci využívá Glami na psaní tiskových zpráv, překlady, ale
také pro kreativní procesy, přibližuje šéfka brand marketingu Hana
Zachová.
Pod názvem Magenta TV a s podporou nové kampaně chceme oslovit nové
zákazníky, zaměříme se ale i na naše zákazníky mobilní, říká
Maximiliano Bellassai z T-Mobile.
Klik je jako Heureka na poli pojišťoven, a stejně jako jsou na srovnávači
e-shopy rády, tak je tomu i v našem případě, říká marketingový
ředitel firmy Petr Princ.
GymBeam začíná ve svém Fitness Hubu v pražském Karlíně natáčet živé
rozhovory.
Chceme, aby nás lidé ve všech krajích vnímali jako svou lokální značku,
která zná jejich opravdové potřeby, říká marketingový ředitel Košíku
Jan Vašíček.
Láhev je jeden z našich klíčových prvků značky, vysvětluje marketér
Pavel Geschmay, proč právě na ni je postaven nový komunikační koncept
Becherovky.
# Aktuality # Internet & Mobil # Tisk
Každých 14 dnů přinese online deník Deník.cz od VLM 15minutové rozhovory
s prezidentem Petrem Pavlem.
Autor podcastu Proti Proudu vydal knižně některé ze svých rozhovorů,
například s moderátorem Veselovským či marketérem Formánkem.
# Aktuality # Internet & Mobil # Rádio
Vedle rozhovorového formátu Prostor X spouští Čestmír Strakatý svůj
vlastní podcast s placeným obsahem.