Věrnostní programy se firmám vyplácí, myslí si to 83 % firem
Návratnost investic do věrnostního programu je většinou pozitivní,
v průměru přináší 5,2× více, než jsou vstupní náklady, ukazuje
průzkum Antavo.
Návratnost investic do věrnostního programu je většinou pozitivní,
v průměru přináší 5,2× více, než jsou vstupní náklady, ukazuje
průzkum Antavo.
V druhém díle textu o influencer marketingu vysvětluje David Janíček, CEO
BarterMe.cz, specifika různých kampaní podle zvolených
marketingových cílů.
Podniky, které ve druhé polovině loňského roku přestaly inzerovat, mohou
letos zaznamenat pokles příjmů až o 11 %, říká Yaroslav Protsiv ze
společnosti Nielsen.
Rádio v průměru denně osloví 70 % Evropanů. Díky rozšiřování
digitálních audio online platforem se může zvyšovat efektivita rádiové
reklamy.