Rohlík rozšiřuje nově svou službu do jižních Čech
Rozšířením do jižních Čech dokáže online supermarket Rohlík obsloužit
90 % země.
Rozšířením do jižních Čech dokáže online supermarket Rohlík obsloužit
90 % země.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Rohlík ve spolupráci se značkou keramických grilů Big Green Egg startuje
vlastní grilovací pořad „Hoď to na gril!“.
Grand Prix letošního ročníku soutěže Výroční ceny ČEA získává
festivalová aktivace Rohlík 2.0. Nejkreativnější event je Ploom
Launch.
# Aktuality # Marketing # Retail
Rohlík stahuje ze svého sortimentu produkty organizátora pondělních
protestů, které omezily dopravu v Praze.
# Aktuality # Retail # Marketing
Rohlík rozšiřuje svou nabídku kosmetiky a drogistického zboží. Navazuje
partnerství s drogistickým řetězcem Rossmann.
Reklamní zadavatelé se ve svých vánočních reklamách letos snažili
upozornit především na pravou podstatu Vánoc.
Coca-Cola je na vybraných prodejních místech v Česku nově k dostání
v jednolitrové skleněné lahvi.
# Aktuality # Retail # Udržitelnost
Rohlík zavádí testovací systém zpětného sběru PET lahví. Při
doručení nákupu si je vyzvednou kurýři.
Rohlík klade ve své vánoční kampani důraz na nejcennější dárek, který
si člověk může dopřát – trávit čas s rodinou.
Ke svému pokrytí přidává online supermarket Rohlík 250 nových měst
včetně regionů bez lokálních obchodů.