Rohlík uvádí nový věrnostní program Xtra
Nový věrnostní program Xtra online supermarketu Rohlík nahrazuje dosavadní
klub Premium.
Nový věrnostní program Xtra online supermarketu Rohlík nahrazuje dosavadní
klub Premium.
Rohlík mění svůj způsob řízení. Opouští tradiční hierarchickou
strukturu a přechází na rozhodování založené na datech, predikcích a
algoritmech.
# Aktuality # Internet & Mobil
České startupy ukazují podle analýzy Rolu výrazné oživení, dominují ale
velké obchody.
Na českém trhu chtějí ve svých kampaních zadavatelé pomáhat proti
předvánočnímu stresu a touze po dokonalosti.
Poté, co Rohlik Group spustila na podzim svou komunikaci cílící na
vystresované matky, ukazuje ve vánoční kampani, jak si mohou usnadnit život
během svátků.
Rohlík navazuje na německém trhu partnerství s Amazon.de. Nabídnou službu
online nákupu potravin členům Amazon Prime.
# Aktuality # Retail # Marketing # Udržitelnost
Rohlík letos očekává obrat ve výši jedné miliardy euro na všech trzích,
kde působí. Z Vídně chce zavážet Bratislavu. Zavádí novou kategorii
upcyklovaných potravin.
Rohlik Group zahajuje spolupráci se společností Criteo, společně budou
inzerentům nabízet mediální prostor pro retailovou reklamu.