Téměř polovina Čechů víc platí kartou
Podle výzkumu KPMG 42 % lidí uvádí, že začali používat platební karty
více než dřív. Za první kvartál obchodníci zpracovali 339 mil.
karetních transakcí.
Podle výzkumu KPMG 42 % lidí uvádí, že začali používat platební karty
více než dřív. Za první kvartál obchodníci zpracovali 339 mil.
karetních transakcí.
Košík dává na trh novou vlastní značku jménem Authentic. Nabízí zhruba
dvacet hotových jídel od šéfkuchařů. Plánuje i další kategorie.
Online supermarket Rohlík vstupuje do Bulharska, a to prostřednictvím
investice do tamního hráče eBag.
Rohlík mění svůj zákaznický klub Premium. Kromě dopravy zdarma nabídne
jeho členům i slevu na privátní značku Bez kompromisu či degustace.
Online supermarket Rohlík přesune svou službu Bistro do trvalé nabídky,
zařadí ji pod řadu Bez kompromisu.
Dvouminutový spot s filmovou poetikou a tzv. aspikonem představil online
supermarket Rohlík. Vstoupit tak chce do „nového normálu“.
Logistický startup DoDo vstupuje do Maďarska a plánuje i další expanzi
v ČR a na Slovensku. V roce 2019 se s tržbami 250 mil. Kč dostal poprvé
do pozitivní ekonomické bilance.
Do vedení českého Rohlíku nastupuje Petr Pavlík z Alberta. Tomáš Čupr
se stává group CEO, který bude dohlížet na expanzi.
Obchodní řetězec Lidl rozšiřuje sortiment chlazených hotových jídel.
Nyní nabízí 18 druhů hotovek.
Rychlejší digitalizace retailu, online konzultace při rekonstrukci koupelny
či čepované pivo domů, to mimo jiné přinesla současná krize.