Během festivalu nabídnou Karlovy Vary aktivace na každém kroku
Začíná 59. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary a
s tím nejen přehlídka filmů, ale i partnerských aktivací.
Začíná 59. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary a
s tím nejen přehlídka filmů, ale i partnerských aktivací.
Ocenění v mezinárodní soutěži Eventex Awards 2025 získaly projekty
Škoda Brand Experience a Rohlik na KVIFFu.
Nový věrnostní program Xtra online supermarketu Rohlík nahrazuje dosavadní
klub Premium.
O dubajskou čokoládu je velký zájem i v Česku, výrobci nestačí
vyrábět. Marketingové podpory přitom není ani třeba.
Rohlík mění svůj způsob řízení. Opouští tradiční hierarchickou
strukturu a přechází na rozhodování založené na datech, predikcích a
algoritmech.
Rohlík rozšiřuje svou nabídku o dárkové koše společnosti House of
Julius Meinl Gourmet.
Poté, co Rohlik Group spustila na podzim svou komunikaci cílící na
vystresované matky, ukazuje ve vánoční kampani, jak si mohou usnadnit život
během svátků.
Rohlík navazuje na německém trhu partnerství s Amazon.de. Nabídnou službu
online nákupu potravin členům Amazon Prime.