Prazdroj bojuje s poklesem spotřeby lehčím pivem i třetinkou
Plzeňský Prazdroj hledá způsob, jak bojovat s klesající spotřebou piva.
Jde na to produktovou inovací, novými formáty i prezentací v retailu.
Plzeňský Prazdroj hledá způsob, jak bojovat s klesající spotřebou piva.
Jde na to produktovou inovací, novými formáty i prezentací v retailu.
Většina obchodníků dnes nabízí zákazníkům jen Pac-Mana, zatímco lidé
už dávno hrají 3D hry, říká Ken Hughes.
Kupi.cz zavádí metriku CPO (Cost per Open), která měří počet reálných
otevření digitálních letáků. O trendech v retail médiích promluvil
v rozhovoru Vlastimil Jakimič, business development manager Seznam.cz.
Zavádění nových technologií do retailu není snadné, ale nakonec se
vyplatí. I to zaznělo k automatizaci a využití umělé inteligence na
letošní konferenci Retail Summit.
Důležité je si uvědomit vlastní mezery ve znalostech a připustit
i potřebnou neefektivitu, uvedl na letošním Retail Summitu klíčový
řečník JP Castlin.
Až 47 % českých spotřebitelů je naštvaných na obchodníky i výrobce,
zaznělo na letošním Retail Summitu.
O nutnosti hledat rizika dlouho předtím, než mohou mít fatální dopady
nebo o odvaze ke změně se mluvilo na letošní konferenci Retail Summit.
Absolutním vítězem soutěže Mastercard Obchodník roku 2022 se stala síť
drogerií dm drogerie markt.