Košík cílí na mainstream, nejen na horních deset tisíc
„Jednoduše pro všechny“, tím chce být online supermarket Košík.
O tom, jak se toho snaží dosáhnout, a to nejen marketingově, mluví
marketingový ředitel Jan Škrabánek.
„Jednoduše pro všechny“, tím chce být online supermarket Košík.
O tom, jak se toho snaží dosáhnout, a to nejen marketingově, mluví
marketingový ředitel Jan Škrabánek.
O regionální speciality v Lidlu projevili zákazníci zájem. Akci proto
řetězec zopakuje.
Nakupování se skenerem se těší čím dál větší oblibě, především
u mužů. Nabízí ho Globus, Tesco a Kaufland. Teď ho nově testuje
i Albert.
Pod vlivem pandemie téměř polovina maloobchodních nájemců uvažuje
o snížení počtu poboček či zmenšení plochy svých prodejen, ukazuje
průzkum společnosti CBRE.
# Aktuality # Retail # Reklama
XXXLutz rozšíří počet prodejen v České republice na deset. Během srpna
otevře sedm poboček, jde o bývalé prodejny řetězce Kika.
Dm drogerie uvádí od 13. srpna na trh tři vítězné produkty ze své
soutěže na podporu českých start-upových projektů.
Košík se rozšiřuje na Českobudějovicko. Pilotně zde testuje možnosti
expanze do vzdálenějších regionů. Nabízí i produkty od výhradně
lokálních dodavatelů.
Maloobchodní síť s tabákovými výrobky a tiskovinami Traficon rebranduje
své prodejny.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Tradiční katalog Ikea slaví 70. narozeniny, vychází v nové formě a snižuje počet tištěných výtisků na 179 tisíc.
Řetězec se sportovním vybavením Sportisimo si v nové kampani hraje
s myšlenkou, že se děti už letos nemohou dočkat začátku
školního roku.