Češi milují privátní značky, i když často ani nevědí, že je kupují
Výzkumná agentura NIQ zveřejnila v druhé polovině ledna data o loňském
vývoji FMCG a elektroniky a spotřebičů. Vybíráme to nejzajímavější
v oblasti rychloobrátkového zboží.
Výzkumná agentura NIQ zveřejnila v druhé polovině ledna data o loňském
vývoji FMCG a elektroniky a spotřebičů. Vybíráme to nejzajímavější
v oblasti rychloobrátkového zboží.
Marketingem aktuálně nejvíc hýbe umělá inteligence, je tu ale ještě
jedna oblast, která by se v zájmu oboru už neměla déle ignorovat: poznatky
z behaviorálních věd.
V oblasti pronájmů dominují v České republice sektory jako móda, jídlo
a nápoje (F&B) a smíšené zboží.
V současné době jsou všechny prodejny Billa vybaveny digitálními
cenovkami a budou jimi vybavovány i všechny nově otevírané prodejny
v roce 2025.
Na český maloobchodní trh přišlo v roce 2024 rekordní počet nových
značek. Letos svůj vstup plánuje drogerie Müller či Wendy’s Woolworth.
Od 2. ledna otvírá Lidl outletovou prodejnu v pražských Štěrboholích,
zákazníky láká na slevy.
Gruzínská síť rychlého občerstvení SKA, zaměřená na čerstvé
šťávy, sendviče a další produkty, otevřela druhou pobočku v Praze.
# Aktuality # Retail # Udržitelnost
Billa otevřela svoji první ekologickou prodejnu ze dřeva vybavenou
udržitelnými technologiemi ve Vracově na Hodonínsku.
Bageterie Booulevard uzavřela celorepublikovou expanzi, když v závěru roku
otevřela pobočku v Karlových Varech a v centru Prahy. V příštím roce
se zaměří na travel segment.
Vánoční nákupy Češi každý rok odkládají na období blíž
k Vánocům, ukázal průzkum Heureka Group.