Globus uvádí vlastní značku hotovek Globus Fresh ’N’ Go
Globus uvádí novou vlastní značku hotových jídel Globus Fresh ’N’ Go.
Nabízí pokrmy z mezinárodní kuchyně, ale i vegetariánské a veganské.
Během roku jich postupně představí asi sto.
Globus uvádí novou vlastní značku hotových jídel Globus Fresh ’N’ Go.
Nabízí pokrmy z mezinárodní kuchyně, ale i vegetariánské a veganské.
Během roku jich postupně představí asi sto.
# Aktuality # Internet & Mobil # Retail
Knuspr.de z Rohlik Group po Mnichově nabídne zákazníkům nákup také ve
Frankfurtu a přilehlém okolí. Do dvou let by rád měl 30% podíl na
německém trhu v prodejích potravin online.
Hecht se na přelomu roku rozrostl o čtyři nové prodejny. Celkem tak nyní
provozuje v Česku 44 specializovaných prodejen.
Podle analýzy GfK i v době koronaviru došlo v ČR k výraznému nárůstu
počtu prodejen obchodních řetězců. Nejvíce otevíral Lidl a Penny a
nejčastěji přibývaly nové prodejny v Praze a středních Čechách.
# Aktuality # Retail # Marketing
Billa spouští soutěž o nákup potravin na celý rok. Do konce roku
2022 odmění celkem 47 členů věrnostního klubu dárkovými kartami
v celkové hodnotě přes 2,8 mil. Kč.
# Aktuality # Marketing # Retail
Nádobí značky Fabini zaznamenalo loni obrat téměř 19 mil. Kč. Plánuje
expanzi do Itálie a nevylučuje otevření vlastního showroomu v Praze.
E-shop Tesco Online nákupy si připomíná 10 let na trhu. V dohledné době
by měl tvořit 10% podíl z celkových tržeb řetězce. Od února doručuje
téměř všude v den objednání.
Virtuální realita, umělá inteligence nebo třeba robotická ruka. Moderní
technologie stále více dobývají svět maloobchodu a pandemie vše jen
urychlila.
Košík dává na trh novou vlastní značku Fish&Fresh. Nabídne čerstvé
ryby z divokého chovu nebo rybích farem Evropy i zbytku světa.
Asko otevřelo své první plánovací studio. Jedná se o nový koncept,
který by měl zákazníkům přiblížit to nejlepší z našeho sortimentu,
říká Andrea Štěpánová, marketingová ředitelka Asko – Nábytek.