Intersport předělává prodejny Hervisu, v Česku se rozšiřuje
Po prodejnách v Praze na Hlavním nádraží a v Karlových Varech otevřel
Intersport v novém konceptu vlajkovou prodejnu i v OC Westfield Chodov.
Další budou následovat.
Po prodejnách v Praze na Hlavním nádraží a v Karlových Varech otevřel
Intersport v novém konceptu vlajkovou prodejnu i v OC Westfield Chodov.
Další budou následovat.
Česká značka ořechových krémů Big Boy plánuje vlastní kamennou
prodejnu. Rovněž chce investovat i do outdooru či televize.
COOP otevřel v Ústí nad Orlicí třetí automatizovanou prodejnu, další
budou brzy následovat.
Značka krmiva pro psy a kočky Purina, která patří pod společnost Nestlé,
zavádí nové udržitelné multifunkční stojany.
Portfolio značky prémiových kočičích krmiv Shelma se rozšířilo
o novou, nejrychleji rostoucí kategorii pet foodu.
Zásilkovna spouští vlastní e-shop s desítkami nejrůznějších produktů.
Globus na Praze 13 otevřel maloformátový obchod Fresh, kde nabízí produkty
z vlastních výrob a výběr ze sortimentu privátních značek.
Pokud se chtějí velké značky udržet mezi špičkou, musí prolomit
izolovanost, zapojit různorodé schopnosti a soustředit se na rychlost
uvádění na trh a efektivitu.
Pro firmy je důležité, aby podstoupily transformaci v podobě digitalizace a
zároveň, aby vytvořily strategii směřující ke zjednodušení.
Řetězec Albert otevřel v pražských Nových Butovicích prodejnu, ve které
nevznikají přebytky potravin.