Novou kreativní agenturou Kauflandu je VMLY&R
Kreativitu kampaní Kauflandu zajistí agentura VMLY&R, do jejího portfolia
se vrací po čtyřech letech.
Kreativitu kampaní Kauflandu zajistí agentura VMLY&R, do jejího portfolia
se vrací po čtyřech letech.
Řetězec Super zoo otevřel svou první bezobslužnou prodejnu v režimu 24/7.
Koncept chce zavádět i v dalších městech republiky.
V nákupním centru Westfield Chodov otevřel v rámci pilotního projektu
první cirkulární obchod na českém trhu s názvem No Neke.
Značky čekají nové výzvy, které souvisí s nepříznivým
socioekonomickým vývojem. Nad tím, jak jak by se k těmto výzvám měly
postavit, se zamýšlí Tomáš Preněk z Publicis Groupe.
Každý čtvrtý nakupující Čech využívá slevové akce více než dříve,
ukazuje výzkum Stem/Mark pro Českou distribuční. Slevovými akcemi se
řídí především čtenáři tištěných letáků.
# Aktuality # Retail # Marketing
Nákupní galerie Myslbek bude pořádat pravidelné výstavy, přidá i nové
značky.
Smyslem vánočního televizního spotu Penny je upozornit na význam dobrých
sousedských vztahů a poděkovat těm, kterým není osud lidí okolo nás
lhostejný.
Sportovní řetězec Sportisimo spustil svou vánoční kampaň. Je brandová a
propaguje nabídku sportovního vybavení, ale i módních produktů od
sportovních značek.
# Aktuality # Reklama # Retail
Dedoles startuje svou vánoční kampaň, na českém trhu vsadí vedle onlinu
i na televizní kampaň.
# Aktuality # Reklama # Retail
Kampaň k letošnímu 18. ročníku svatomartinských vín se už rozběhla.
Vinaři letos dávají do prodeje 2,35 mil. lahví svatomartinského vína.