Second-handy Moment se rozšíří do dalších regionů Česka
Nadace Moment chce napříč republikou otvírat regionální nadační obchody,
které budou podporovat lokální neziskové organizace.
Nadace Moment chce napříč republikou otvírat regionální nadační obchody,
které budou podporovat lokální neziskové organizace.
Návštěvnost regionálních nákupních center loni meziročně vzrostla
o 23,5 %, ukazuje analýza CBRE.
Tržby skupiny Coloseum by se mohly letos dostat na 345 mil. Kč a vrátit se
tak na úroveň roku 2019. Vedle restaurací se skupina zaměří na rozvoj
kavárenského řetězce Caffé Pascucci.
Tesco po zkušebním období naplno spouští Online Club, věrnostní program
pro online zákazníky.
Pražská Brumlovka nově nabídne kavárnu Parkofka, designovou módu Meera
Design či papírnictví Papýrek.
Lidl chce do konce listopadu letošního roku nainstalovat digitální cenovky
ve všech svých prodejnách.
# Aktuality # Retail # Marketing
Globus připravil na své prodejní ploše ve spolupráci se značkami Kärcher
a Lego shop in shopy.
# Aktuality # Retail # Marketing
V obchodním centru Olympia v Brně otevřela společnost Grig samoobslužný
kiosek s jedlým hmyzem.
Po pilotním projektu na prodejně v Revoluční ulici v Praze Penny uvádí
svůj projekt Nesnězeno na dalších šest poboček.
Czech Founders, Presto Ventures a Zaka vkládají do české platformy Cruxo
investici ve výši 20 milionů korun na rozvoj retailových médií
v Česku i v zahraničí.