Action pokračuje v expanzi, otevírá 50. prodejnu
Necelé tři roky od vstupu na český trh otevírá diskontní řetězec Action
svou 50. tuzemskou prodejnu.
Necelé tři roky od vstupu na český trh otevírá diskontní řetězec Action
svou 50. tuzemskou prodejnu.
AlzaBox se stává první sítí výdejních míst, do které nově nabízí
možnost doručení všichni klíčoví dopravci.
Nová kampaň Kauflandu staví na konkrétních dodavatelích z krajů i na TV
spotu od režisérsky Alice Nellis. Za kreativou stojí agentura VMLY&R.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Taťána Kuchařová, která se v minulosti angažovala v mnoha globálních
projektech, se stala ambasadorkou značky Vivense Česká republika.
Pro e-commerce giganty se retailová média stala zásadním zdrojem příjmů.
Obchodní řetězce ve střední Evropě následují jejich příklad,
upozorňuje Michael Štádler z Adformu.
Očekávaný návrat k růstu české e-commerce se ve druhém čtvrtletí roku
2023 ještě plně neprojevil, ale několik měsíců trvající pokles se již
začíná obracet, uvedla Heureka v hodnocení druhé čtvrtletí 2023.
Mezi novými retailovými značkami, které tento rok vstoupily na český trh,
figurují módní hráči i gastro koncepty.
Karomon získala další výhradní zastoupení pro distribuci výrobků Thermes
Marins de Saint Malo pro Českou republiku.
Český prodejce jízdních kol a cyklistického vybavení Bikero uvádí svoji
novou kampaň „Štve mě, že to miluju”.
Naším záměrem je být fullservisovou agenturou, která pomáhá e-shopům
s prodejem na marketplaces, popisuje ředitel Transactu Omnicom Media Group
Daniel Blažek.