Botas: Inspirace z historie spolu s inovací je skvělé spojení
Historie Botas je naše vášeň, říká nový ředitel značky Vít Staněk
s tím, že je naplňuje renovovat staré modely.
Historie Botas je naše vášeň, říká nový ředitel značky Vít Staněk
s tím, že je naplňuje renovovat staré modely.
Nabídky Black Friday ovlivňují nákupní chování čtvrtiny české
onlinové populace starší 15 let. Zájem o nákup zboží na Black Friday
s přibývajícím věkem klesá, ukazuje průzkum Ressolution Group a Nielsen.
Mezi spotřebiteli jsou čím dál oblíbenější privátní značky, které
úspěšně konkurují velkým brandům díky svojí ceně a kvalitě.
Kde se dnes nacházejí největší bolavá místa českého maloobchodu
v oblasti digitalizace?
Nová značka Fua Fua přichází na český trh s produktem immunity drinků,
100% přírodních nápojů mrazem sušeného ovoce.
V obchodním centru Galerie Harfa je nově možné navštívit digitální
hernu Initi Playground.
Penny startuje pilotní projekt dovážky nákupu až domů prostřednictvím
služby Wolt.
Od října bude mít Kaufland Česká republika nového generálního ředitele.
Stane se jím Heiko Koch.
Automatické prodejny, kde si zákazníci mohou nakoupit bez obsluhy, chce
družstvo COOP dále budovat.
Po testovací fázi posouvá Billa svůj e-shop do ostrého provozu. Nabídne
plný sortiment s dopravou zdarma.