Globus uvádí vlastní značku hotovek Globus Fresh ’N’ Go
Globus uvádí novou vlastní značku hotových jídel Globus Fresh ’N’ Go.
Nabízí pokrmy z mezinárodní kuchyně, ale i vegetariánské a veganské.
Během roku jich postupně představí asi sto.
Globus uvádí novou vlastní značku hotových jídel Globus Fresh ’N’ Go.
Nabízí pokrmy z mezinárodní kuchyně, ale i vegetariánské a veganské.
Během roku jich postupně představí asi sto.
Síť lékáren Dr.Max obhájila svůj loňský titul Absolutního vítěze
v soutěži Mastercard Obchodníka roku. U veřejnosti bodoval Lidl.
Loňský obrat Alza.cz dosáhl 45 miliard korun. Více než miliardu
vygenerovaly privátní značky.
Knuspr.de z Rohlik Group po Mnichově nabídne zákazníkům nákup také ve
Frankfurtu a přilehlém okolí. Do dvou let by rád měl 30% podíl na
německém trhu v prodejích potravin online.
Hecht se na přelomu roku rozrostl o čtyři nové prodejny. Celkem tak nyní
provozuje v Česku 44 specializovaných prodejen.
Dedoles letos plánuje otevřít nejméně pět prodejen a rozhlíží se po
atraktivní lokalitě v Praze pro svou vlajkovou prodejnu, říká Pavla
Halašová, country manažerka Dedoles CZ.
Lidl jako jeden z posledních řetězců zavádí samoobslužné pokladny.
Testuje je na prodejně v Praze 4.
Automobolist otevřel v pražském obchodním centru Palladium svou první
kamennou prodejnu na českém trhu.
Podle analýzy GfK i v době koronaviru došlo v ČR k výraznému nárůstu
počtu prodejen obchodních řetězců. Nejvíce otevíral Lidl a Penny a nejčastěji přibývaly nové prodejny v Praze a středních Čechách.
# Aktuality # Reklama # Retail
Rohlík.cz se ve valentýnské kampani inspiruje online seznamkami a na
Instagramu nabízí k vyzkoušení speciální filtr Rohlinder.