# Aktuality # Marketing # Retail
Rohlik zastřešuje vybrané privátky označením „Yes Mania“
Rohlik Group přichází s novým označením „Yes Mania“ pro privátní
značky. Chce tak zavést vlastní standard.
# Aktuality # Marketing # Retail
Rohlik Group přichází s novým označením „Yes Mania“ pro privátní
značky. Chce tak zavést vlastní standard.
O businessové transformací retailu, efektivní práci s daty, věrnostních
programech anebo cílené komunikací se hovořilo v rámci akce Leaders Talks
Online.
# Aktuality # Retail # Marketing
Družstvo CBA otevřelo v Rapotíně u Šumperka první prodejnu v novém
designu. Do budoucna chce v tomto stylu přestavět všechny franšízové
i vlastní nově budované prodejny.
# Retail # Marketing # Udržitelnost
Spotřebitelé se čím dál více zaobírají udržitelností a tento trend
získává na intenzitě. Uvádíme příklady takových řešení z oblasti
retailu za poslední rok.
Žabka mění obchodní strategii a srovnává ceny s konkurencí. Od března
2022 zavádí trvale nízké ceny u nejprodávanějších produktů. Jedná se
o zhruba 200 položek.
Obchodní řetězce společně oznámily, že vyplatí minimálně 50 % mzdy
rodinám zaměstnanců, kteří museli z důvodu válečného konfliktu opustit
své zaměstnání.
Penny letos dokončí modernizaci celé sítě svých 400 prodejen. Celková
investice přesáhne 1,5 mld. korun. Loni již mělo novou podobu celkem
344 prodejen.
Lidl spolupracuje se Zásilkovnou i PPL a jejich samoobslužné boxy jsou
umístěny u 37 jeho prodejen.
Optika Fielmann otevřela začátkem března svou vlajkovou prodejnu v ulici na
Příkopě, celkem čtvrtý obchod v Praze. U této příležitosti
představila i novou kolekci Prague Edition.
Na protest proti válce na Ukrajině přestávají řetězce u nás
i v zahraničí objednávat produkty z Ruska. Cílem je zejména vodka,
i když se často vyrábí v jiných zemích.