Tchibo jde na Košík.cz, produkty poprvé nabídne mimo své kanály
Tchibo nově nabídne svoje zboží mimo vlastní prodejny a e-shop, a to
poprvé v historii i mezinárodním měřítku. Exkluzivně ji bude možné
nakupovat na Košík.cz.
Tchibo nově nabídne svoje zboží mimo vlastní prodejny a e-shop, a to
poprvé v historii i mezinárodním měřítku. Exkluzivně ji bude možné
nakupovat na Košík.cz.
Na trhu se v předchozích dvou letech udrželo 9 z 10 nově vzniklých
e-shopů, nejvíce přibývá e-shopů s oblečením a doplňky.
# Aktuality # Marketing # Retail
Kampaň Prázdný šálek společnosti Nespresso má poukázat na nutnost
chránit kvalitní kávu, která je ohrožena kvůli klimatickým změnám.
# Marketing # Retail # Udržitelnost
Organizace POPAI usiluje o rozproudění debaty o tom, že udržitelnost není
jen marketingové téma. Lidé se o toto téma podle výzkumu zajímají
stále více.
Rohlík se spojuje se Světem bedýnek, společně nabídnou udržitelné tašky
se sezónní zeleninou a ovocem od českých farmářů.
# Aktuality # Retail # Marketing
McDonald’s otevírá 22. září v Benátkách nad Jizerou svou vlajkovou
loď v oblasti udržitelnosti.
Mallpay se mění na Skip Pay. Součástí novinek jsou také funkce chytrého
nakupování nebo produkt Skip Třetina.
# Reklama # Retail # Aktuality
Před 25 lety, konkrétně 10. září 1997, se v Ostravě otevřela první
prodejna Makro.
Maloobchodní síť prodejen Žabka instaluje zástěny regálů s nabídkou
nebaleného pečiva.
První etapa rekonstrukce Václavského náměstí byla dokončena. Díky tomu
se zvyšuje zájem značek, které zde otevírají své obchody.