Rohlík rozšiřuje pokrytí přes boxy do jižních Čech
Rohlík je od začátku listopadu nově dostupný i pro zákazníky
v jižních Čechách.
Rohlík je od začátku listopadu nově dostupný i pro zákazníky
v jižních Čechách.
Vánoční nákupy se blíží. I v době krize se předpokládá, že
e-commerce zažije další silný rok.
Rychlé doručování online nákupů získává u českých spotřebitelů na
oblibě. Klíčová je úspora času.
# Aktuality # Marketing # Retail
V pražské prodejně Dm drogerie v Novém Smíchově si budou zákazníci
moci vytisknout etikety s vlastní fotografií na vybrané produkty.
Makro si připomíná deset let od vzniku svého konceptu nezávislých prodejen
partnerských maloobchodů Můj obchod. O jeho rozvoji i plánech mluví
Miroslav Pácl.
Tištěný leták čte alespoň občas 72 % české populace. Jako pravidelný
zdroj informací o nabídkách prodejců jej využívá 30 % Čechů, ukázal
průzkum Stem/Mark pro Českou distribuční.
Nové prodejny jsou náš další krok k propojení online a offline
nakupování módy, říká Milan Polák, CEO skupiny Digital People stojící
za ZOOTem.
COOP otevřel v Ústí nad Orlicí třetí automatizovanou prodejnu, další
budou brzy následovat.
Značka krmiva pro psy a kočky Purina, která patří pod společnost Nestlé,
zavádí nové udržitelné multifunkční stojany.
Portfolio značky prémiových kočičích krmiv Shelma se rozšířilo
o novou, nejrychleji rostoucí kategorii pet foodu.