# Retail # Marketing # Aktuality
Košík představuje nový věrnostní Klub velkovýhod
Košík na trh uvádí nový věrnostní program, v němž nabídne za věrnost
VIP benefity.
# Retail # Marketing # Aktuality
Košík na trh uvádí nový věrnostní program, v němž nabídne za věrnost
VIP benefity.
# Aktuality # Marketing # Retail
Footshop chce otevřít své kamenné pobočky i v Berlíně, Paříži, Lyonu
nebo Marseille, potenciál vidí ve starší populaci.
Provozovatelé volnočasových konceptů uzavřeli loni o 15 % více
nájemních smluv a obsadili o 20 % více plochy než v předchozím roce.
S pozitivním vývojem ekonomiky se zlepšuje i spotřebitelská důvěra a
ochota Čechů utrácet za prémiové produkty, vyplývá z průzkumu NIQ.
# Aktuality # Retail # Marketing
Deset let nabízí Lidl v limitované nabídce produkty s nádechem nostalgie
a starými etiketami. Nový Retro týden začne 7. května.
Návštěvnost regionálních obchodních center loni meziročně vzrostla
o 1,2 %, obraty zaznamenaly meziroční růst o 4 %.
# Aktuality # Retail # Marketing
Turnovský pivovar rozšiřuje síť svých Turnovských pivnic, kde nabízí
vlastní pivo, pečivo i uzeniny. Nově investuje více do marketingu.
Lidl se rozhodl přestěhovat svou outletovou prodejnu. V létě se
z pražských Štěrbohol přemístí na Moravu.
V poslední době se bylo v obchodním centru Westfield Chodov otevřeno více
než deset nových prodejen.
Falešný tlak, vyskakovací okna nebo akce 3+1 při online nakupování na
Čechy působí spíše negativně.