Upgates: Českou e-commerce letos čeká stagnace
Po letech růstu čeká českou e-commerce tento rok stagnace, průměrná
hodnota košíku klesne až o 10 %, odhadují experti firmy Upgates.
Po letech růstu čeká českou e-commerce tento rok stagnace, průměrná
hodnota košíku klesne až o 10 %, odhadují experti firmy Upgates.
# Aktuality # Marketing # Retail
V pořadí čtvrtý Manifesto Market otevře tento měsíc v centru Berlína
na Potsdamer Platz.
Strategickým cílem Tesca je pokračovat v digitalizaci služeb, letos
upouští od masové distribuce papírového letáku.
# Aktuality # Retail # Marketing
E-shop s designovými plenkami a dětskými doplňky Kolorky.cz otevřel svůj
první showroom.
Rok 2022 přinesl luxusnímu segmentu po pandemii značné oživení. Letos se
však očekává kvůli ekonomické situaci zpomalení.
Společnost Kaufland připravila k výročí na českém trhu kampaň „25 let
nejlepší cena pro Česko“. Kampaň má každý týden přinést nabídky
napříč sortimentem.
Do České republiky vstoupil loni stejný počet nových značek jako
předloni. Letos přibudou nové.
Ke konci letošního ledna uzavře Mall Group všechny své kamenné prodejny.
V roce 2022 se obrat českých e-shopů meziročně snížil o 12 %,
o jednu miliardu ale překonal rok 2020.
Čeští spotřebitelé začínají reálně pociťovat dopady inflace. Více se
orientují na cenu a vyhledávají k nákupům častěji diskonty.