Značka s.Oliver výrazně investuje v Česku, otevře 11 prodejen
Německá módní značka s.Oliver otevře do konce května 11 prodejen
v hypermarketech Globus. Do expanze investuje 20 mil. Kč.
Německá módní značka s.Oliver otevře do konce května 11 prodejen
v hypermarketech Globus. Do expanze investuje 20 mil. Kč.
O nákupu na sociálních sítích, neboli social commerce, se mluví stále
častěji proto, že mladší generace zde tráví více času a navštěvovat
webové e-shopy je pro ně retro, píše Vítězslav Klement z GroupM.
Bageterie Boulevard chce do pěti let vybudovat dalších osm poboček
drive-thru a být silným hráčem v tomto segmentu.
Kamenný obchod i e-shop s názvem O-shop prodává mix nového či
zánovního zboží, které zákazníci již jednou vrátili.
Zrekonstruovaný obchodní dům Máj by se pro veřejnost mohl otevřít ve
zmodernizované podobě v první polovině roku 2024.
Do čela Mall Group nastupuje Jean Charretteur. V rámci integrace převezme
i část kompetencí v e-shopu CZC.
Celio posiluje svou přítomnost v retailu a otevírá v novém konceptu
prodejnu v pražském obchodním centru Palladium.
V Praze a Brně testuje Billa svůj e-shop, na němž v počáteční fázi
nabízí sedm tisíc výrobků včetně privátních značek.
Za nedávnou konferencí E-commerce Expo se ohlíží Daniel Blažek
z konzultační divize Transact skupiny Omnicom Media Group.
Řetězec Action vstupuje na Slovensko. Svůj první obchod otevřel 2. března
v Bratislavě, další budou následovat v regionech.