Návštěvnost obchodních center loni vzrostla téměř o čtvrtinu
Návštěvnost regionálních nákupních center loni meziročně vzrostla
o 23,5 %, ukazuje analýza CBRE.
Návštěvnost regionálních nákupních center loni meziročně vzrostla
o 23,5 %, ukazuje analýza CBRE.
Tržby skupiny Coloseum by se mohly letos dostat na 345 mil. Kč a vrátit se
tak na úroveň roku 2019. Vedle restaurací se skupina zaměří na rozvoj
kavárenského řetězce Caffé Pascucci.
Zákazníci si budou moc nově vyzvednout objednávku na splátky
i prostřednictvím AlzaBoxů.
# Aktuality # Retail # Marketing # Lidé
Síť značkových prodejen a zároveň oddělení péče ve společnosti
Vodafone bude nově řídit Jan Kohout.
Tesco po zkušebním období naplno spouští Online Club, věrnostní program
pro online zákazníky.
Kaufland přichází s novou verzí své věrnostní mobilní aplikace a spolu
s tím nabízí digitální účtenku.
Pražská Brumlovka nově nabídne kavárnu Parkofka, designovou módu Meera
Design či papírnictví Papýrek.
Lidl chce do konce listopadu letošního roku nainstalovat digitální cenovky
ve všech svých prodejnách.
# Aktuality # Retail # Marketing
Značka Skinners otevírá v Brně svůj první concept store. Do budoucna se
chce rozšířit i do Prahy a dalších měst.
Rohlík připravil společný projekt s Knihobotem. Kurýři si po odevzdání
nákupu převezmou i knihy k prodeji.