DoDo rozšiřuje dodání zboží v konkrétním časovém okně
DoDo chce rozšířit dodání zboží v konkrétním časovém okně, které
je už standardem v oblasti potravin, do dalších segmentů.
DoDo chce rozšířit dodání zboží v konkrétním časovém okně, které
je už standardem v oblasti potravin, do dalších segmentů.
V restauracích večeří lidé dříve, nákupy potravin a péči o sebe sama
přesouvají na pracovní dny, ukazují data Mastercardu.
# Aktuality # Marketing # Retail
Tržby v osobním prodeji loni v Česku dosáhly 9,11 miliardy korun,
meziročně to bylo o 0,2 procenta více.
Druhou kamennou prodejnu otevřela v Praze influencerka Tereza Salte. Chce
lidem přinést zážitky z designu a v plánu má i další nové věci.
# Aktuality # Retail # Marketing
Rio, značka zdravého stravování, otevírá v Praze své první pobočky na
tuzemském trhu.
Globus se stává dalším řetězcem, který navazuje spolupráci
s rozvážkovou službou Foodora.
# Aktuality # Retail # Internet & Mobil # Lidé
Spoluzakladatel platformy Cruxo Matěj Novák z firmy odchází, na jeho pozici
šéfa produktového oddělení přichází Pavel Jančovič.
Marže tuzemských e-shopů ovlivňuje v posledním roce nejen příchod levné
konkurence, ale také rostoucí náklady na marketing, energie či personální
zabezpečení, zaznělo na konferenci E-Business Forum.
Hrzánská pasáž v Praze po rekonstrukci ožívá, její součástí je
i devět nových nájemců z módy a umění.
Allegro vstupuje na maďarský trh, což přináší příležitost i pro
české obchodníky.