Prezidentem POPAI CE se stal Šimek z Wellenu
Do čela asociace POPAI Central Europe byl zvolen Petr Šimek z agentury
Wellen.
Do čela asociace POPAI Central Europe byl zvolen Petr Šimek z agentury
Wellen.
Podmínku stanovil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS), který
spojení firem posuzoval.
Do modernizace svých poboček investuje kavárenský řetězec CrossCafe.
Rovněž se věnuje rozvoji brandu Yuzu a od října spustí novou kampaň.
Síť francouzského pekařství Paul posiluje svou přítomnost na internetu.
Rohlik.cz se zaměřuje na rodiny s dětmi a speciálně na maminky. Z tohoto
důvodu vylepšil věrnostní program Rohlíček.
Obchodní centra navyšují svůj obrat. Více plochy získává specializovaný
maloobchod, daří se i gastru.
Kaufland dává na trh novou vlastní značku K-Jarmark. Nabízí zatím
56 produktů výhradně od českých výrobců. Do konce roku 2020 jich
plánuje mít až 200.
Lidl spouští náborovou kampaň, která mu má získat nové zaměstnance do
prodejen. Na vizuálech se objevují sami zaměstnanci.
Vinselekt Michlovský většinu z roční produkce prodá v řetězcích.
„Rádi bychom nabízeli více do gastronomie a vinoték," říká Miloš
Michlovský, majitel vinařství.
Bio potraviny jsou trend, přes 60 % se jich v ČR prodá v řetězcích.
Albert, Tesco a Penny Market oznámily rozšíření nabídky. Albert chce
aktivně podpořit ekologické zemědělství.