Biorythme: Za dva roky jsme vyrobili 60 tisíc deodorantů
Češka Aneta Adamčíková začala míchat kosmetiku ve svých patnácti
letech, vystudovala kvůli tomu chemii a ve třiceti založila vlastní firmu
Biorythme.
Češka Aneta Adamčíková začala míchat kosmetiku ve svých patnácti
letech, vystudovala kvůli tomu chemii a ve třiceti založila vlastní firmu
Biorythme.
Nespresso otevírá zrenovovaný butik v Pařížské ulici. Zdobí ho
designová stěna z recyklovaných kapslí, jež se inspirovala obklady stanice
pražského metra A.
Obchodní centrum Quadrio slaví pět let od otevření. Přibude do něj
Starbuck s výhledem na stříbrnou sochu Franze Kafky.
Prodej přímo spotřebiteli neboli D2C objevují i zavedené značky. Budují
si tak užší vztah se zákazníky a získávají přesná data.
V první polovině října byly vyhlášeny ceny Česká chuťovka
2019. Oceněno bylo 185 výrobků a 61 firem.
Letiště Praha vybralo Lagardere Travel Retail jako provozovatele sedmi
jednotek pod značkou Relay na Letišti Václava Havla. Otevřou v průběhu
prvního čtvrtletí 2020.
H&M Group koupila většinový podíl v second-hand platformě Sellpy a zároveň otevírá v Německu svou první kavárnu.
„Někdy je nám líto, že nemůžeme vzít sumu peněz a udělat obří
kampaň,“ říká Irena Očková, která řídí komunikaci regionu střední
a východní Evropy.
Kaufland začal prodávat salátové okurky zcela bez plastové fólie.
Ušetří tak 50 tun plastu ročně. I další řetězce o tom
přemýšlejí.
Rohlík.cz kupuje část řetězce My Food, konkrétně firmu My Food
Wholesales. Spojení posuzuje Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.