Tradiční značka Pe-Po míří přes grilování i na mladší
Legendární Pe-Po je stále jedničkou ve svém segmentu, ale výrazně
rozšířilo portfolio. Pod značkou nabízí 26 výrobků, cílí na mladé a vyrábí i privátní značky pro firmy.
Legendární Pe-Po je stále jedničkou ve svém segmentu, ale výrazně
rozšířilo portfolio. Pod značkou nabízí 26 výrobků, cílí na mladé a vyrábí i privátní značky pro firmy.
Pizza Hut v současnosti provozuje 13 poboček, tu nejnovější otevřela na
Masarykově nádraží v Praze. Do konce roku přibudou další čtyři.
Po otestování ve Španělsku chce nyní Lidl rozšířit svou platební
aplikaci Lidl Pay do dalších zemí. Věrnostní program Lidl Plus zkouší už
i na Slovensku.
Německý e-shop Zalando do České republiky přinese svůj nákupní klub se
slevami až 75 %.
Nové obchodní centrum na pražské Letné nabídne Lidl, čajovou mixologii
Teayo, herní koutek i studio Fitinn
Německá módní značka Comma otevírá svůj první kamenný obchod na
českém trhu. Nachází se v outletovém centru Freeport.
Prodejny Žabky evidují zvýšený zájem o doručování zásilek,
meziročně o více než 10 %. Přepraveno bylo přes 200 tisíc zásilek.
Britská ambasáda společně s Britskou asociací módního a textilního
průmyslu představila 16 retailových značek, které by chtěly začít
podnikat ve střední a východní Evropě.
Český e-commerce se za posledních 15 let posunul od specializovaných
e-shopů k marketplace. Trendem je minimalizovat úsilí zákazníka.
Alza.cz se připravuje na předvánoční období a plánuje rozšířit svou
síť výdejních boxů o polovinu na 200.