Košík.cz začal prodávat drogerii bez obalu
Košík.cz rozšiřuje sekci bezobalového prodeje a k potravinám přidává
i drogerii pod značkou Yellow&Blue od Tierra Verde.
Košík.cz rozšiřuje sekci bezobalového prodeje a k potravinám přidává
i drogerii pod značkou Yellow&Blue od Tierra Verde.
Albert se přidává k prodejcům, kteří testují potenciál bezobalového
prodeje. Bez obalu lze nyní nakoupit v prodejně v pražské Galerii
Butovice.
„Aktuálně v našem regionu pozoruji investiční a sběratelskou
horečku,“ říká sommeliér Robert Vaněček k rostoucímu zájmu Čechů
o investice do kvalitního alkoholu.
Savencia Fromage & Dairy oficiálně uvádí na trh tradiční francouzskou
značku sýrů Ile de France. Zatím jen řadu plátkových sýrů, ale plánuje
přidat i další druhy.
Ikea uvažuje o koupi neprosperujících obchodních center ve Velké
Británii, aby se dostala do center měst. V Česku naopak v srpnu pop-up
v centru Prahy zavřela.
Společnost EPCG by měla aktuálně vlastnit 29,99 % kmenových akcií skupiny
Metro a stát se tak jejím největším akcionářem.
Pont to go otevřel přestavěnou convenience prodejnu na Masarykově nádraží
v Praze. Změny navrhlo studio Brádka design.
Rossmann začal nabízet možnost doplnit si některé výrobky od firmy Henkel
do opakovaně použitelných nádob. Česká republika je pro výrobce
pilotním trhem.
Lidé u nás zatím příliš nevnímají rozdíl mezi kvalitnější a méně
kvalitní pizzou, myslí si Market Prezident Pizza Hut Josef Vavrinec.
McDonald’s rozvoz nově nabízí na 73 restauracích ve 21 městech po
celé České republice. Spojuje se za tímto účelem s Dáme jídlo.