# Retail # Marketing # Aktuality
Obchodní síť Bala mění logo a rebranduje prodejny
Bala má nové logo a během letošního roku dostane novou vizuální identitu
více než 130 prodejen. Změní se i web a Facebook.
# Retail # Marketing # Aktuality
Bala má nové logo a během letošního roku dostane novou vizuální identitu
více než 130 prodejen. Změní se i web a Facebook.
Doposud e-commercový hráč se chce prosadit i ve fyzickém světě. Chceme
tím zacílit i na konzervativnější zákazníky, říká CEO Bonami Pavel
Vopařil.
Košík expanduje do Polabí, nově zaváží Kolín, Kutnou Horu, Poděbrady a Nymburk a plánuje další rozšířené rozvozů.
Skupina Jerónimo Martins chystá vstup svého drogistického řetězce Hebe do
České republiky.
Lidl zvyšuje od března 2020 nástupní mzdy, prodavač, prodavačka a pokladní si při úvazku 40 hodin týdně přijdou na 28 571 Kč. Od března
přidá na platech i Penny Market.
Fyzický retail bude pro zákazníky stále relevantní, ale obchodní centra by
měla s nájemci více sladit komunikaci, protože je Češi navštěvují
stále více, 35 % dokonce jednou týdně.
České e-shopy v poslední době hojně expandují do zahraničí. Jednou
z klíčových podmínek úspěchu je i dobře nastavený marketing.
„Ročně umisťujeme na trh 20 až 30 nových výrobků,“ říká Tomáš
Aubrecht, majitel a jednatel společnosti Druid CZ, která se specializuje na
tradiční vaječné válcované těstoviny.
Zájem o ekologické produkty roste. Podle zakladatelky společnosti Tierra
Verde je to příležitost, jak lidem ukázat, že i ekologické může být
pěkné a příjemné.
V druhé polovině února 2020 otevřel Lidl v Písku první dvoupatrovou
prodejnu na českém území.