Zájem o Košík.cz a Rohlík.cz se zvýšil několikanásobně
Nákupy zvedají tržby také v e-shopech Košík.cz a Rohlík.cz. První vlna
byla koncem února, druhá po vyhlášení nouzového stavu.
Nákupy zvedají tržby také v e-shopech Košík.cz a Rohlík.cz. První vlna
byla koncem února, druhá po vyhlášení nouzového stavu.
Heureka vyhlásila v soutěži ShopRoku nekvalitnější, nejpopulárnější a nezajímavější české e-shopy.
Do Česka v loňském roce přišlo 22 nových značek, zejména z odvětví
módy. Je to nejvíce v regionu.
Outletové centrum Premium Outlet Prague Airport letos otevře dvě muzea
i krytý zábavní park Plopsa na motivy včelky Máji, vikingů či pirátů.
Ručně vyráběné boty Vasky loni vytvořily obrat 35 milionů korun, letos
chtějí třikrát tolik. „Věřím, že by nám kampaň v masmédiích mohla
pomoci,“ říká zakladatel značky Václav Staněk.
Obchodní centrum Háje na Praze 4, dříve známé jako Galaxie, čeká během
letošního roku kompletní přestavba. Návrh vytvořilo architektonické
studio Cuboid.
V důsledku koronaviru zaznamenává výpadky v dodávkách zboží 40 %
českých e-shopů, některé evidují až třetinový pokles obratu.
Lidl je dalším z řetězců, který do nabídky zařadil ekologické sáčky
k opakovanému použití a redukuje také množství plastů u svých
privátních značek.
Panické nakupování bylo zbytečné. „Především chyběl jasný
komunikační manuál ze strany státu,“ říká Tomáš Prouza, prezident
SOCR ČR.
Snažíme se, aby exkluzivita nespočívala jen v tom, že lze značku zakoupit
pouze v Marionnaud, jde nám i o další přidané hodnoty, říká
marketérka parfumérií Marcela Holečková.