• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Retail

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Retail

Přejít na články

/media/12009/košík_rohlík_koronavirus

# Retail

Zájem o Košík.cz a Rohlík.cz se zvýšil několikanásobně

Ne 15. března 2020 08:00 7 min

Nákupy zvedají tržby také v e-shopech Košík.cz a Rohlík.cz. První vlna byla koncem února, druhá po vyhlášení nouzového stavu.

/media/12086/shoproku2019

# Aktuality # Retail

ShopRoku 2019: Absolutním vítězem OnlineShop a Spokojený Pes

Pá 13. března 2020 07:10 3 min

Heureka vyhlásila v soutěži ShopRoku nekvalitnější, nejpopulárnější a nezajímavější české e-shopy.

/media/1956/centrum-chodov-interier

# Marketing # Retail

Na český trh loni vstoupilo více než dvacet nových značek

St 11. března 2020 11:15 4 min

Do Česka v loňském roce přišlo 22 nových značek, zejména z odvětví módy. Je to nejvíce v regionu.

/media/12048/plopsa4

# Aktuality # Retail

Premium Outlet Prague plánuje muzea i zábavní park

Út 10. března 2020 12:30 4 min

Outletové centrum Premium Outlet Prague Airport letos otevře dvě muzea i krytý zábavní park Plopsa na motivy včelky Máji, vikingů či pirátů.

/media/12005/vaclavstanek_jankocenda

# Marketing # Retail

Vasky: Letos očekáváme trojnásobný růst obratu

Út 10. března 2020 11:15 11 min

Ručně vyráběné boty Vasky loni vytvořily obrat 35 milionů korun, letos chtějí třikrát tolik. „Věřím, že by nám kampaň v masmédiích mohla pomoci,“ říká zakladatel značky Václav Staněk.

/media/12031/oc_háje_2

# Aktuality # Retail

OC Háje, dříve Galaxie, se přestavuje, otevřel nový Albert

Út 10. března 2020 10:05 3 min

Obchodní centrum Háje na Praze 4, dříve známé jako Galaxie, čeká během letošního roku kompletní přestavba. Návrh vytvořilo architektonické studio Cuboid.

/media/11863/ecommerce_shutterstock

# Aktuality # Retail

Průzkum: Výpadky kvůli koronaviru pociťuje 40 % e-shopů

Po 9. března 2020 13:50 2 min

V důsledku koronaviru zaznamenává výpadky v dodávkách zboží 40 % českých e-shopů, některé evidují až třetinový pokles obratu.

/media/11914/lidl_sáčky-k-opakovanému-použití

# Aktuality # Retail

Lidl začal nabízet sáčky k opakovanému použití

So 7. března 2020 07:45 3 min

Lidl je dalším z řetězců, který do nabídky zařadil ekologické sáčky k opakovanému použití a redukuje také množství plastů u svých privátních značek.

/media/11991/socr_tomáš_prouza

# Retail

Prouza: Řetězce příště médiím rychleji ukáží plné sklady

Pá 6. března 2020 15:00 4 min

Panické nakupování bylo zbytečné. „Především chyběl jasný komunikační manuál ze strany státu,“ říká Tomáš Prouza, prezident SOCR ČR.

/media/11965/marionnaud_marcela-holečková_marketing-specialist

# Marketing # Retail

Marionnaud: Prodejní síť plánujeme dál rozšiřovat

Čt 5. března 2020 11:00 7 min

Snažíme se, aby exkluzivita nespočívala jen v tom, že lze značku zakoupit pouze v Marionnaud, jde nám i o další přidané hodnoty, říká marketérka parfumérií Marcela Holečková.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.