Knihkupectví zkouší v době pandemie nové formáty
V době uzavřených kamenných obchodů přicházejí knihkupectví s online
křty, knižní poradnou nebo budují čtenářské komunity.
V době uzavřených kamenných obchodů přicházejí knihkupectví s online
křty, knižní poradnou nebo budují čtenářské komunity.
# Aktuality # Retail # Marketing
Družstvo CBA, které sdružuje přes tisíc prodejen, plánuje zrušit 80 %
papírových letáků. Jiné tradiční řetězce se k takovému kroku
nechystají.
Rohlík.cz zařazuje do nabídky privátní značku, u níž staví
především na kvalitě. Nespokojeným zákazníkům vrátí dvojnásobek
kupní ceny.
V době nuceného uzavření obchodů v souvislosti s pandemií Covid-19 se
daří velkým e-shopům rozvíjet jejich online tržiště.
# Aktuality # Reklama # Retail
Online supermarket Košík.cz chce s novou kampaní pomoci farmářům, kteří
se potýkají s výpadky v gastronomických provozech.
Blue Events poprvé přinese celou konferenci Retail Summit Action živě
on-line, uskuteční se 5. května od 9:30.
Zhruba stovka českých i zahraničních retailových firem se spojila, aby
jednala o změně nájemních smluv s obchodními centry i zástupci státu,
chtějí i dříve otevřít.
Současná pandemie na módní průmysl dopadá citelně. Některé zavedené
značky nemusí krizi přežít, ukazuje studie.
Efko zareagovalo na propad prodejů hraček a her a aby zajistilo práci pro
své zaměstnance, pustilo se do výroby ochranných štítů.
České e-shopy promptně zareagovaly na poptávku trhu, pozměnily svůj
sortiment i reklamní kampaně.