# Aktuality # Reklama # Retail
Polárka přichází s novou kampaní i novinkami
Zmrzliny Polárka, patřící pod firmu Alimpex, přicházejí s novou
reklamní kampaní. Letošní rozpočet bude vzhledem ke koronavirové krizi
stejný jako loni.
# Aktuality # Reklama # Retail
Zmrzliny Polárka, patřící pod firmu Alimpex, přicházejí s novou
reklamní kampaní. Letošní rozpočet bude vzhledem ke koronavirové krizi
stejný jako loni.
Facebook uvádí novou službu Shops, jež umožní firmám přenést prodej
svého zboží na sociální sítě.
Musíme přímo za veřejností, aby si naše produkty sama vyžádala, říká
Pavel Pavlík, jednatel firmy Biovit Impex, pod kterou patří značka doplňků
stravy Naturevia.
Výrobcům nebo dodavatelům propagačních prostředků v místě prodeje se
podařilo zvládnout pandemii. Nyní již pociťují oživení.
# Marketing # Retail # Aktuality
Kaufland snižuje od druhé poloviny května dlouhodobě ceny některých
produktů. Podobně se na konci dubna zachoval řetězec Tesco.
Obchodní řetězec Lidl rozšiřuje sortiment chlazených hotových jídel.
Nyní nabízí 18 druhů hotovek.
Žabka plánuje v letošním roce otevřít desítky nových prodejen. Od
začátku roku otevřela sedm nových a plánuje jít i mimo Prahu a Středočeský kraj.
Privátním značkám se za pandemie daří. Češi si ale rádi připlatí
i za prémiové zboží.
Alza přichází s platformou Sdílej a ušetři. Zákazníkům umožní
pořídit zboží ve skupině a se slevou.
Družstvo CBA navýšilo loni obrat o 9 % na 1,95 mld. Kč. Zatímco
maloobchodní prodejny letos i během pandemie prosperují, velkoobchod je
na nule.