Řetězec Tedi otevře první pobočky v Česku v červenci
Německý řetězec Tedi vstoupí v červenci na český trh. První obchody
otevře v Prostějově a Opavě.
Německý řetězec Tedi vstoupí v červenci na český trh. První obchody
otevře v Prostějově a Opavě.
Počet produktů uváděných pod privátní značkou na českých čerpacích
stanicích rok od roku stoupá. Přibývají i v segmentu zdravých potravin.
Nizozemský řetězec Action, jenž měl na český trh vstoupit letos v dubnu,
přijde o několik měsíců později.
Rohlík mění svůj zákaznický klub Premium. Kromě dopravy zdarma nabídne
jeho členům i slevu na privátní značku Bez kompromisu či degustace.
Ve spolupráci s online supermarketem Košík nabídne Kaufland na internetu
vybrané produkty svých značek.
Online supermarket Rohlík přesune svou službu Bistro do trvalé nabídky,
zařadí ji pod řadu Bez kompromisu.
V maloobchodních řetězcích téměř ve všech evropských zemích se
zvýšil podíl privátních značek na trhu. V ČR pak tvoří téměř
polovinu prodejů v diskontech.
Podle Retailové asociace je vládní program Covid Nájemné nespravedlivý a měl by zohlednit všechny zasažené provozovny. Podmínky od pronajímatelů
jsou navíc pro řadu nájemců likvidační.
# Aktuality # Retail # Reklama
Zalando se na českém trhu spojuje s celou řadou lokálních influencerů.
Cílem je více lokalizovat obsah pro místní publikum.
Obchodní centrum Forum Nová Karolina v Ostravě po znovuotevření
představilo i nové značkové obchody Mango, Deichmann, The Original Barber,
Geox nebo Nespresso.