Makro představilo nový koncept franšízy Můj obchod
Společnost Marko Cash & Carry ČR připravila nový koncept své
partnerské sítě Můj obchod.
Společnost Marko Cash & Carry ČR připravila nový koncept své
partnerské sítě Můj obchod.
Až 80 % firem z oblasti FMCG přistoupí pravděpodobně k úsporám ve
svých marketingových a obchodních rozpočtech, vyplývá to z průzkumu
agentury Nielsen.
Online supermarket Rohlík vstupuje do Bulharska, a to prostřednictvím
investice do tamního hráče eBag.
Společnost Company New, vlastnící e-shop ZOOT, vstupuje majetkově do firmy
Different. Spolu s tím se mění nejvyšší vedení. V plánu je
i rozšíření sortimentu.
Značka Hello změnila nabídku i vzhled. „Hello je čerstvé pekařství.
Přestavby měly navíc vliv i na personál, který je více pozitivní
k zákazníkovi," říká Martin Petřík z Lagardére Travel Retail.
Tesco odchází z Polska, více než 300 prodejen koupila dánská Salling
Group. Prodej má pomoct rozvoji v Česku, na Slovensku a v Maďarsku.
Obchodníci nyní stojí před úkolem, jak nabídnout zákazníkům bezpečný
a zároveň příjemný nákupní zážitek.
Mobilní aplikace Můj Albert má uživatelům poskytnout přehled
o aktuálních slevách či novinkách. Jako první ji vyzkoušejí
v Jihlavě.
Alza rozvíjí dál své virtuální tržiště. Díky spolupráci se Shoptetem
na jej může rozšířit o 21 tisíc e-shopů.
Online prodeje budou v módním průmyslu získávat na síle. Jen Inditex, kam
patří mimo jiné i Zara, investuje do e-commerce téměř 72 miliard korun.