Action: Nejsme firma, která kolem sebe dělá rozruch
Chceme-li lidem nabízet nejnižší ceny, musíme držet nízko i náklady,
říká ke strategii řetězce Action jeho generální ředitelka pro rozvoj
Monique Groeneveld.
Chceme-li lidem nabízet nejnižší ceny, musíme držet nízko i náklady,
říká ke strategii řetězce Action jeho generální ředitelka pro rozvoj
Monique Groeneveld.
# Aktuality # Reklama # Retail
Kaufland přichází od začátku školního roku s novým věrnostním
programem, ve kterém mohou zákazníci sbírat magnetky s postavičkami
strašidel Spookies.
# Aktuality # Marketing # Retail
S problémy kvůli pandemii se potýká i módní značka Blažek, soud nad
firmou vyhlásil mimořádné moratorium.
Albert se rozhodl rozšířit digitální cenovky na 45 prodejen v Praze a v Brně, celkem tak nyní v řetězci používá 280 tisíc elektronických
cenovek.
Původem nizozemský řetězec Action otevírá ve čtvrtek 27. srpna dvě
prodejny – v Hradci Králové a Kladně. Do konce roku jich bude
mít pět.
# Aktuality # Retail # Marketing
Burger King otevírá na českém trhu 30. pobočku. Do konce roku chce spustit
také vlastní rozvoz.
Kaufland láká po celý srpen zákazníky v Brně Bohunicích na
novinku – autokino přímo na parkovišti u prodejny.
„Chceme opět překročit hranici miliónu návštěvníků,“ říká Jakub
Dlouhý, obchodní a marketingový ředitel POP Airport. V plánu je
dinosauří muzeum a krytý zábavní park.
Z českého trhu se letos stahuje několik zahraničních značek. I přes
krizi na něj však míří i noví hráči.
Shoptet expanduje do Maďarska, českým e-shopům chce usnadnit vstup na
tamní trh.