E-shopy zbrojí na Vánoce, očekávají rekordní prodeje
Na letošní předvánoční nákupy se české e-shopy připravují více než
obvykle. Kvůli pandemii očekávají rekordní prodeje.
Na letošní předvánoční nákupy se české e-shopy připravují více než
obvykle. Kvůli pandemii očekávají rekordní prodeje.
# Aktuality # Reklama # Retail
Lidl zahajuje jako každoročně kampaň na podporu českých dodavatelů. Letos
je to potřetí a opět bude k vidění pětice dodavatelských firem.
Penny letos modernizovalo 50 prodejen a do konce roku plánuje přestavět
ještě dalších dvacet.
Kovap, český výrobce plechových hraček, prochází řadou změn. Loni
změnil logo a letos mění portfolio, obaly a cílí více na děti. Své
novinky představuje poprvé na Designbloku.
Zavření škol zřejmě opět zvýší prodeje potravin. E-shopy jsou ale
připravené. Košík.cz snižuje cenu hotových jídel a Rohlík.cz otevírá
nové sklady.
Rohlik.cz testuje venkovní samoobslužné výdejní boxy Rohlik Pointy. Během
listopadu plánuje umístit první čtyři v Praze.
Zákazníci si budou moci nakoupit v e-shopu zhruba deseti značek z centra
Westfield Chodov a nechat si zboží donést rovnou do kufru auta.
Kiosky, rozvoz nebo drive-thru. Řetězce s rychlým občerstvením tyto
kanály posilují.
# Aktuality # Retail # Reklama
Ve fast foodu jí několikrát měsíčně čtvrtina Čechů, ukazuje výzkum
Nielsen Admosphere. Největším inzerentem v segmentu je v letošním
roce KFC.
Globus rozšiřuje sortiment pečiva své značky Poctivá výroba Globus. Jeho
pekaři upečou přes šedesát různých druhů pečiva od základu.