Costa Coffee vstupuje do retailu, zaměří se i na kanceláře
Ve spolupráci s novým majitelem značky, společností Coca-Cola HBC,
vstupuje kavárenský řetězec Costa Coffee se svou nabídkou i do retailu.
Ve spolupráci s novým majitelem značky, společností Coca-Cola HBC,
vstupuje kavárenský řetězec Costa Coffee se svou nabídkou i do retailu.
Online tržiště jsou fenoménem dnešního e-commerce. V Česku ho začíná
rozvíjet čím dál víc hráčů. Amazon k nám však v dohledné době
nepřijde.
Rohlík nově začíná nabízet krájené sýry a uzeniny a uvádí v této
souvislosti do chodu nářezové centrum.
Datart používá od října nový kreativní koncept a v průběhu tohoto a příštího roku ho bude rozvíjet.
Jídlo z výdejního okénka nabízí více restaurací než při nouzovém
stavu na jaře. Edenred vytvořil jejich vyhledávač na webu.
Srovnávací portál Heureka, jenž působí na devíti trzích Evropy, chce
všechny své platformy propojit jedním online tržištěm.
I když je cílová skupina pro vege produkty Nestlé hlavně online,
osvědčila se jim při vstupu na trh reklama v televizi. Po roce a půl
tvoří burgery 40 % prodejů.
# Aktuality # Reklama # Retail
Řetězec COOP spouští kampaň na podporu svého nového e-shopu. Spolu
s Mastercard láká na odměny.
# Aktuality # Marketing # Retail
Výrobce Mattoni, Aquily či Magnesie rozjel vlastní e-shop. Dopravu nabízí
ve vybraných městech po celé republice.
Zatímco před několika lety byly rostlinné výrobky záležitostí obchodů
zdravé výživy, nyní jsou součástí sortimentu v každém řetězci.