ZOOT začíná s prodejem potravinových doplňků
ZOOT rozšiřuje svůj sortiment. Spustil sekci Zdraví, v níž se zaměří
na prémiové české značky potravinových doplňků.
ZOOT rozšiřuje svůj sortiment. Spustil sekci Zdraví, v níž se zaměří
na prémiové české značky potravinových doplňků.
# Aktuality # Retail # Marketing
Albert spouští aplikaci Můj Albert. Uživatelé v ní budou odměňováni za
své nákupy, kredity navíc dostanou za výběr zdravých produktů.
# Aktuality # Marketing # Retail
Bonami se chce letos soustředit na rozvoj privátních značek, rozšíření
zákaznických služeb i zahraniční expanzi. V plánu má také kampaň.
DPD rozšiřuje počet svých výdejních míst. Ve spolupráci s Mediaprintem
ho navýšila o 150 nových.
Firma Vratné lahve spustila nový e-shop, spolupracuje se Zásilkovnou.
Marks & Spencer zdvojnásobí počet položek mraženého sortimentu. Do
nabídky rovněž přidá kuchyňské potřeby a domácí doplňky.
Brašnářství Tlustý využívá ke komunikaci hlavně Facebook. „Je to pro
nás základní kanál, kterému se nic nevyrovná. Když tam vložíme peníze,
tak je konvertujeme 1:8,“ říká Ivan Petrův, jednatel firmy.
# Marketing # Retail # Aktuality
Bauhaus kromě výsadby stovky tisíc stromů letos plánuje přijít
s vlastním e-shopem a v online komunikaci míří více na ženy.
Online shop dm.cz si připomíná tři roky existence na českém e-commerce
trhu. Loni zaznamenal meziroční nárůst tržeb o 130 %.
Nový online hráč, italský Everli funguje na principu nákupčích, kteří
jezdí nakupovat do zavedených řetězců a nákup dovezou až domů. Na
expanzi do Evropy získali investici přes 2 mld. Kč.