# Aktuality # Retail # Marketing
Privátní značka piva Košíku míří na čep do restaurací
Řemeslné pivo Authentic online supermarketu Košík bude nově možné
zakoupit i v čepované variantě.
# Aktuality # Retail # Marketing
Řemeslné pivo Authentic online supermarketu Košík bude nově možné
zakoupit i v čepované variantě.
# Aktuality # Retail # Marketing
Zbankrotovaná značka Pietro Filipi otevřela v Praze na Národní a v Štěrboholích dva obchody. Se slevou rozprodává své zásoby.
Otevření obchodů přivedlo zákazníky zpět do kamenných prodejen, zájem
o online nakupování tím ale neklesá, vyplynulo z nové vlny výzkumu
o chování Čechů v době pandemie od OMG Research.
Řetězce se snaží podporovat české farmáře. Od českých dodavatelů
někdy pochází i celá nabídka jednotlivých druhů ovoce nebo zeleniny.
Live shopping neboli nakupování z videa v přímém přenosu se stává
i na evropském kontinentu stále populárnější.
# Aktuality # Retail # Marketing
Na německém trhu online supermarket Rohlík začíná rozvážet v Mnichově,
poté zamíří do Frankfurtu.
Dáme jídlo vstupuje se svou nabídkou dodání zboží do 30 minut do
dalších měst v České republice.
# Aktuality # Retail # Marketing
Rodinný pivovar Bernard rozšiřuje svou síť franšízových restaurací
Bernard Pub do zahraničí. Nová pobočka otevírá na Slovensku.
Tesco uvedlo od srpna na trh opakovaně použitelné plastové nákupní tašky.
Na jejich výrobu bude ročně použito 150 tun plastového odpadu z provozu
obchodů.
# Aktuality # Marketing # Retail
Ikea začala nabízet ve svých kavárnách sušenky, které vyrobila
s Biopekárnou Zemanka z kávové sedliny.