PetCenter: Jen dlouhodobé koncepty fungují
Kampaň dosáhne svého maxima až přibližně druhým nebo třetím rokem,
myslí si Robert Vojáček, ředitel pro strategický rozvoj a růst
společnosti PetCenter.
Kampaň dosáhne svého maxima až přibližně druhým nebo třetím rokem,
myslí si Robert Vojáček, ředitel pro strategický rozvoj a růst
společnosti PetCenter.
Švýcarská značka Victorinox otevřela ve spolupráci s hodinářstvím
Koscom první monobrand butik v ČR.
Nejvíce nových prodejen v letošním roce otevře Lidl, následují Billa,
Penny a Tesco. Ostatní řetězce se více soustředí především na
modernizaci svých stávajících obchodů.
Od srpna byl spuštěn program Obchůdek 2021+, kdy mohou zástupci krajů
žádat o podporu pro malé prodejny a získat tak na provoz jedné až
100 tisíc korun.
Žabka, síť malých formátů prodejen, otevřela v krátkém čase po sobě
dvě nové prodejny. V centru Prahy v ulici Na Poříčí a v Brandýse
nad Labem.
Logistický operátor WeDo bude investovat nejen do nového překladiště
i depa, ale i do klientského portálu.
# Aktuality # Retail # Reklama
Královna slev je hlavní hrdinkou nové hip-hopové písně Kauflandu, kterou
chce ve své online kampani oslovit mladší generaci zákazníků.
I přes zrychlení digitalizace a automatizace služeb v tuzemsku existují
stále technologické možnosti, na které Češi čekají.
Alza ve spolupráci s Balíkobotem otevírá své boxy více než
2 500 tisícům e-shopů a dopravců.
# Aktuality # Reklama # Retail
Penny Market dává na trh novou řadu vlastní značku drinků Fire-Bird. Její
tváří se stává zápasník MMA s uzbeckými kořeny Makhmud Muradov.