Decathlon: U každé prodejny vycházíme z lokálních potřeb
Cílem nového prodejního formátu je zjistit, jak se dostat ještě blíže
k našim zákazníkům, říká Jan Černý z Decathlonu.
Cílem nového prodejního formátu je zjistit, jak se dostat ještě blíže
k našim zákazníkům, říká Jan Černý z Decathlonu.
Zcela jistě budeme intenzivněji spolupracovat, optimalizovat kampaně a hledat
synergie v mediálním prostoru, říká šéf Paula a Costy Coffee Filip
Kubernat.
# Aktuality # Retail # Marketing
V pražském obchodním centru Arkády Pankrác představil Decathlon Fitness
and Run Store.
# Aktuality # Marketing # Retail # Lidé
Do čela kavárenského řetězce Costa Coffee přichází dosavadní ředitel
sítě pekařství Paul Filip Kubernat.
# Aktuality # Retail # Marketing
Jihlavanka otevřela svou první kavárnu v Praze na Palmovce, kromě kávy
nabízí i občerstvení s sebou.
Ve své vlajkové prodejně nabídne Kaufland mnoho technologických novinek.
Značka či velikost obchodu nejsou pro spotřebitele tolik důležité, zjistil
průzkum Confess pro Českou distribuční.
Podle nejnovějších dat webu AkčníCeny.cz vzrostl v letošním lednu
meziročně počet slevových akcí ve většině velkých obchodních
řetězců v Česku.
TikTok rozšiřuje své možnosti social commerce na dalších trzích.
V následujících měsících se rozšíří do Itálie, Německa a Francie.
# Aktuality # Retail # Reklama
V Evropě se stává výhradním prodejce značky Diane von Furstenberg
Zalando, partnerství bude komunikovat marketingovou kampaní.