Popeyes: Chceme, aby z naší značky byla cítit energie
Popeyes chce být v komunikaci otevřený, naslouchat fanouškům a zapojovat
je do vylepšování značky, říká marketér Jakub Aleksandrowicz.
Popeyes chce být v komunikaci otevřený, naslouchat fanouškům a zapojovat
je do vylepšování značky, říká marketér Jakub Aleksandrowicz.
V pátek 3. listopadu otevře první česká pobočka amerického řetězce
Popeyes. Nacházet se bude na pražském Václavském náměstí.
# Aktuality # Marketing # Retail
KFC otevírá na českém trhu svou 120. restauraci, jež se nachází
v Berouně.
V nové kampani Foodora nabízí speciální promo akci ve spolupráci
s vybranými lokálními restauracemi.
Plzeňský Prazdroj akceleroval svůj program Fresh Outlet zaměřený na
vylepšování exteriérů hospod a restaurací.
V pražské ulici V Jirchářích otevřel nový gastro projekt s názvem
Alma. Stojí za ním Vojta Václavík a Petr Němec z Kro.
Tržby skupiny Coloseum by se mohly letos dostat na 345 mil. Kč a vrátit se
tak na úroveň roku 2019. Vedle restaurací se skupina zaměří na rozvoj
kavárenského řetězce Caffé Pascucci.
Wolt marketingově podporuje vítěze prvního ročníku soutěže Wolt Awards.
Nejlepší restaurace komunikuje v outdooru i na sítích.
Bageterie Boulevard chce do pěti let vybudovat dalších osm poboček
drive-thru a být silným hráčem v tomto segmentu.
Albert ve své nové kampani „Albertovo menu týdne“ reaguje na rostoucí
ceny jídla v restauracích.