Místo nových stanic plánuje Prima proměnu některých stávajících
Místo zakládání nových stanic se chce skupina Prima zaměřit na
repositioning a rebranding těch stávajících. Změny mají lépe zacílit na
konkrétní divácké a inzertní skupiny.
Místo zakládání nových stanic se chce skupina Prima zaměřit na
repositioning a rebranding těch stávajících. Změny mají lépe zacílit na
konkrétní divácké a inzertní skupiny.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Billa posouvá svou značku z Experta na Idealistu, chce lidem
pomáhat k více momentům dobra.
# Aktuality # Reklama # Marketing
S novým logem představuje SodaStream i novou vizuální identitu
i komunikaci.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Společnost Bezrealitky si na přípravu svého repositioningu a komunikace
vybrala Proficio.
Portfolio tematických stanic skupiny Nova se rozroste o nový ženský kanál
Nova Lady. Změnami zároveň procházejí stanice Nova 2 a Nova Action.
Jako „ideální značka pro mileniály“ chce Zlatý Bažant povzbudit lidi
ve zvídavosti a vychutnávání si života naplno.
Madeta mění positioning svého mléčného výrobku Jihočeský tvaroh &
Jogurt. Novou podobu komunikuje kampaní.