Václavské náměstí se mění, přicházejí nové značky
První etapa rekonstrukce Václavského náměstí byla dokončena. Díky tomu
se zvyšuje zájem značek, které zde otevírají své obchody.
První etapa rekonstrukce Václavského náměstí byla dokončena. Díky tomu
se zvyšuje zájem značek, které zde otevírají své obchody.
Zdařilý marketing a také odvážná architektura paláce na hradě Helfštýn
přitahuje více návštěvníků. Kromě fanoušků na sítích získala nová
podoba hradu také řadu významných ocenění.
Albert upravil svou prodejnu na pražském Andělu. Součástí rekonstrukce je
mimo jiné zavedení samoobslužných prodejen či inovace Fresh Baru.
CPI Property Group zahájila přestavbu obchodních center v Liberci a Hradci
Králové. Výsledkem má být modernizace, ekologičtější provoz nebo také
nové stravovací zóny či toalety.
Po celý rok si pražské Výstaviště připomíná svých 130 let, nyní
představuje speciální narozeninový „dort“.
Marks & Spencer zdvojnásobí počet položek mraženého sortimentu. Do
nabídky rovněž přidá kuchyňské potřeby a domácí doplňky.
Hervis otevírá první prodejnu po rekonstrukci, a to v Europarku
Štěrboholy. Je vybavena designovým nábytkem a nabízí rozšířený
sortiment.
Brněnské obchodní centrum Futurum bude mít nový food court, přidá
i nové značky.