# Aktuality # Reklama # Výzkum
Ze sýrů nejvíce investuje do reklamy Lučina
V kategorii sýrů patří k největším reklamním zadavatelům značka
Lučina, ukazují data monitoringu reklamy Ad Intel.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
V kategorii sýrů patří k největším reklamním zadavatelům značka
Lučina, ukazují data monitoringu reklamy Ad Intel.
Online reklama v roce 2024 dosáhla 64 miliard korun, což představuje
meziroční nárůst o 7,5 %. Vyplývá to z pravidelných ročních údajů
profesního sdružení SPIR.
Reklamní investice do podcastů by se podle předpovědi společnosti WARC
měly meziročně zvýšit o téměř 8 % na pět miliard dolarů.
Byť podcasty poslouchají miliony lidí, zadavatelé se do reklamy v těch
audio formátech příliš nehrnou.
# Marketing # Výzkum # Aktuality
Výzkumná společnost NADA zkoumala vztah mezi výší investic do reklamy a
znalostí značky v kategorii Sázek a loterií.
Reklamní investice směřované do médií se v prvním letošním čtvrtletí
ve srovnání se stejným obdobím loni zvýšily, ukazují data monitoringu
společnosti Nielsen.
Všechny sledované mediatypy vykázaly v letošním osmém měsíci
meziroční růst monitorovaných investic do médií. Dosavadní vývoj
reklamních investic v médiích je oproti loňsku vyšší o 12 procent.
Největšími reklamními zadavateli byly v loňském roce potravinové
řetězce na čele se značkami Lidl, Kaufland a Albert, ukazuje monitoring
Nielsen Admosphere.