Disney kupuje platformu Fubo, rozšiřuje možnosti reklamy
Za 220 milionů dolarů získává Disney menší streamovací platformu Fubo.
Na CES představila i nové možnosti pro inzerenty.
Za 220 milionů dolarů získává Disney menší streamovací platformu Fubo.
Na CES představila i nové možnosti pro inzerenty.
Největší videoserver zkouší setřít rozdíly mezi svými videoformáty,
pohrává si také s reklamou v živých přenosech.
Na sociální síti Elona Muska dostanou značky novou možnost vybrat si,
kterého z prominentních tvůrců podpoří nákupem reklamního prostoru.
Kdo nechce spoléhat na virálnost svých krátkých hudebních videí, může
z nich udělat reklamní obsah.
Adwheels nabízí reklamu na návěsech nákladních automobilů. Chce tak
oslovit lidi neobvyklým formátem, který nelze přeladit ani vypnout.
Na Pinterestu aktuálně neplatí žádný minimální objem rozpočtu, který
je do kampaně nutné investovat, píše v textu Vítězslav Klement
z GroupM/H1.cz.