Valentýn se stává rodinným svátkem, slaví ho i děti
V Česku se svatý Valentýn stává spíše rodinným svátkem, kromě párů
se do oslav čím dál častěji zapojují i děti.
V Česku se svatý Valentýn stává spíše rodinným svátkem, kromě párů
se do oslav čím dál častěji zapojují i děti.
V nové kampani upozorňuje Ikea na rizika používání mobilního telefonu
před spaním. Jako řešení nabízí budík, který „neruší, dokud není
čas vstát“.
Klinika Neo Centrum ukazuje ve své nové kampani na léčbu závislosti
skutečné příběhy alkoholiků a uživatelů drog.
Honor vytváří k letošnímu valentýnskému svátku přání z negativních
online recenzí telefonů konkurenčních značek.
Společnost Outbrain získala všechna potřebná regulační schválení
k dokončení akvizice platformy Teads.
V nové kampani se Allegrou spojuje s českými tvářemi – Zorkou
Hejdovou, Tomášem Zástěrou, Fallenkou a Be ha Nguyenovou.
Spořitelna připravila k 200. výročí komunikační kampaň s názvem
„Věk je jen číslo“.
Kaufland v kampani využívá slovních hříček, aby humornou formou
přiblížil fungování programu Kaufland Card.
Na myšlence, že telefon by neměl být jen na okrasu, je postavená kreativa
nové kampaně společnosti T-Mobile.
Novela má podle Ministerstva zdravotnictví rozšířit možnosti reklamy
cílit na další skupiny zdravotníků.