WMC/Grey: David Suda je CCO, odchází Adéla Krausová
David Suda se stává Chief Creative Officer agentury WMC/Grey, Milan Janecký
nastupuje jako Executive Director.
David Suda se stává Chief Creative Officer agentury WMC/Grey, Milan Janecký
nastupuje jako Executive Director.
Pro mnoho značek branding znamená především větší logo a název, to ale
nestačí, říká Arnaud Debia, Global Creative Development Director
z Ipsosu.
Po celý týden probíhá v Praze letošní ročník talentové soutěže Young
Lions pro mladé tvůrce do 30 let.
Reklama Dove a České filharmonie skórovaly loni nejvíce mezi českými
spotřebiteli, bodovaly však i Fio banka, Benu nebo ČAP, ukazuje analýza
Ipsosu.
Nový televizní spot „Řízky“ cílí na zahrádkáře před nastupující
jarní sezónou.
# Internet & Mobil # Udržitelnost
Velkým inzerentům Google slibuje usnadnění takzvaného nefinančního
reportingu. Sám chce ke zlepšení životního prostředí přispět mimo jiné
sázkou na jadernou energii.
Novou tváří lokální kampaně značky Converse s názvem „Love, Chuck“
se stala zpěvačka Pam Rabbit.
Notino spouští novou celoevropskou kampaň, v níž se zaměří na roli
svých inovativních technologií v oblasti krásy.
Komerční banka nasazuje příšery do kampaně bojující proti rizikům
finančních podvodů.
Ve vlastní kampani agentury Ogilvy hrají hlavní roli spokojeně spící
klienti, například Maximiliano Bellassai z T-Mobilu nebo Alice Divišová
z Heinekenu.