Ferrero podpoří kampaní novinku Kinder Crispy
Ferrero rozšiřuje portfolio čokoládových tyčinek značky Kinder, uvádí
novinku v podobě Kinder Crispy.
Ferrero rozšiřuje portfolio čokoládových tyčinek značky Kinder, uvádí
novinku v podobě Kinder Crispy.
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na
plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.
Diskontní řetězec Pepco v dubnu komunikuje kampaní „Nejlevnější
v Pepco“.
Kampaní „Dejte Chanci Lavimu“ podporuje sázková společnost snímek
Vyšehrad Dvje.
# Reklama # PR # Marketing # Retail
Uskutečnil se další ročník konference OmniConnect, na kterou přijeli
vysoce postavení zástupci síťových agentur skupiny Omnicom.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Becherovka představuje novinku v podobě sedmkrát destilované vodky, kromě
čisté varianty nabídne i dvě příchutě.
Představením Lukáše Příkazkého jako prvního humanoida v týmu TV Prima
zahájila mediální skupina kampaň k novému seriálu Parťák na baterky.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Mattoni 1873 rozšiřuje portfolio svých značek o novinku z kategorie
ochucených dětských vod.
Nové bigboardy, rádiové a contentové spoty jsou spolu s brandovým polepem
metra hlavními pilíři vizuální komunikace Oneplay.
Mladí lidé se při nákupech řídí častěji reklamou na sociálních
sítích, zatímco starší generace dává přednost televizním spotům a
letákům. Vyplývá to z nové vlny výzkumu Češi a reklama.