Ovocné sirupy Zlatá studna vstupují na český trh
Svůj vstup slovenská značka podpoří reklamním konceptem „Pohádky ze
Zlaté studny“.
Svůj vstup slovenská značka podpoří reklamním konceptem „Pohádky ze
Zlaté studny“.
Becherovka vstoupila do kategorie vodek. Své nové produkty komunikuje
kampaní, na kterou „už tolik nezbylo".
Pilulka spouští nový komunikační koncept „Můžete“, cílem je změnit
způsob, jak mluví o zdraví.
V průměru o necelých pět procent rostl v loňském roce rádiový trh
s reklamou.
Česká asociace pojišťoven spouští potřetí kampaň „Národní den bez
spěchu“, kterou chce upozornit na nebezpečí nepřiměřené rychlosti.
# Lidé # Marketing # Aktuality
Novým investorem a výkonným ředitelem start-upu Lokni se stává Petr Kasa.
Firma chce rozšířit své filtrační stanice a zařízení do škol
i pražského metra.
Do accountského týmu agentury Kaspen/Jung von Matt nastupuje Anežka Ziková,
novou tváří je Šimon Kozák.
V nové kampani se chce Webglobe profilovat jako průvodce podnikatelů na
cestě k online úspěchu.
Před měsícem Air Bank uvedla nový komunikační koncept. Podle marketéra
Oldřicha Dostála je na něj pozitivní odezva u stávajících
i potenciálních klientů.
Cílem nové kampaně Správy železnic je přiblížit význam a benefity
projektu vysokorychlostních tratí.